Informacje techniczne

 1  2  3  4  5  6
Jazda z wózkiem bocznym cz. I Jazda z wózkiem bocznym cz. II   Jazda z wózkiem bocznym cz. III Marzenie kolekcjonera   Technika lakierowania Tendencje rynkowe
 7 8 9 10  11 12
 Tropem kłamstwa UWAGA!! Kupujesz weterana !   Oślepieni kupują R75 i KS 750 Błotnik BW43  Iskrownik- Magneto Noris ZGa2  Top Magneto ZGa2
 13 14 15  16  17 18
Mój Zündapp KS 750 (historia eksploatacji)  Tachometer  Ogrzewanie  Wirbelluftfilter  Wzornik lakierów  Krafstoffkanne „Oliwiarka” 
19 20  21  22  23 24
 Kolektor wydechowy R75  Gaźnik – Vergaser R75- regulacja  Dźwigienki zaworowe R75  Uszczelnienie głowic R75  Historia BMW R75 cz. I Historia BMW R75    cz. II 
 25 26 27 28  29 30
 Łożyskowanie główki ramy KS 750  Historia Zundapp KS 750 Numer ramy KS 750  Notek Wymiary motocykli BMW R75 i KS 750 Mechanizm rozruchowy KS 750 
31 32 33 34 35 36
Pokonywanie przeszkód wodnych  Łożyska Główki Ramy

STEUERKOPFLAGER

Układ zasilania w paliwo   Kolektor wydechowy KS 750 Zbiornik paliwa Układ hamulcowy – Bremse 
37 38 39 40 41 42
Wał korbowy-Kurbelwelle KS 750   Luftfilter BMW R75 Prądnica-Lichtmaschine  Notek Miernik lepkości oleju 

 

Ogrzewanie – BMW R75 i Zündapp KS 750 

nowość!!

43 44 45 46 47 48
 Jak to działa ?

Dyferencjał

Jak to działa?

Skrzynia biegów

Jak to działa?

System smarowania

 

Rura skrętna wózka BW 43

 

49 50 51 52 53 54
55 56 57 58 59 60

 

 

 

 

Submit